oNLy4Cs CoMMuNiTy ! in dezvoltare !
oNLy4Cs CoMMuNiTy ! in dezvoltare !
oNLy4Cs CoMMuNiTy ! in dezvoltare !
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.


oNLy4Cs CoMMuNiTy !
 
AcasaUltimele imaginiCăutareÎnregistrareConectare

 

 Hammer editor

In jos 
2 participanți
AutorMesaj
waSpYe ;x
FouNdeR
FouNdeR



Bara Warm : Hammer editor 111010
Forum : Da
Ani : 14
Arma : m4a1, ak47, awP
Mesaje : 78
Data de inscriere : 01/03/2010

Hammer editor Empty
MesajSubiect: Hammer editor   Hammer editor I_icon_minitimeMar Mar 02, 2010 6:24 pm

Valve hammer editor

Hammer este un program cu ajutorul caruia
POTI crea harti de counter-strike. suna promitator dar mai intai
trebuie sa invatam acest program .
Mai intai avem nevoie de:
1) hammer valve editor ( link si link 2)
2) cs_expert-tom ( link )

acum ca avem programele, instalati hammer valve editor iar cs_expert-tom il dezarhivati. Fisierul cs_expert-tom793b.fgd impreuna cu folderul sprites , vor fi copiate direct in C:\program files\hammer ( am dat exemplu .. copiati-le in folderul unde ati instalat hammer-ul)
Va rog inainte de toate , sa configurati hammer astfel:

Citat:
TUTORIAL CONFIGURARE VALVE HAMMER EDITOR(by RedFighter)

PENTRU INCEPUT PORNIM VALVE HAMMER EDITOR SI SELECTAM TOOLS -> OPTIONS DUPA CARE VOM CONFIGURA PROGRAMUL ASTFEL:

la general ->

Hammer editor 01nl3

la 2D views ->

Hammer editor 02ys6

la 3D views ->

Hammer editor 03om2

la textures ->

Hammer editor 04rd5

la game configurations ->

Hammer editor 05du4

ATENTIE !! folderul "RMF DIRECTORY" sa NU fie acelasi cu "place compiled maps" de la "build programs

la Build Programs ->

Hammer editor 06xo4

ATENTIE !! folderul "placed compiled maps" sa NU fie acelasi cu folderul "RMF directory" de la "GAme configuration"



Acum, dupa aceasta configurare, sa va prezint pe scurt elementele din “tool Box” de la hammer :

Hammer editor 01ch8

1)
Selection tool (unealta de selectare) : Cu ajutorul acestei “unelte”
poti selecta "brushes" si "enitiys" prezente pe harta. Un obiect
selectat apare cu culoarea rosie
2) Zoom tool ( unealta de marire) :
Cu ajutorul aceste unelte poti mari/miscora imaginea. puteti face
acelasi lucru “invartind de scrolul mouse-ului”
3) Camera tool : cu ajutorul acestei unelte, putem privi de jur imprejur sin e putem “deplasa” pe harta in constructie
4)
Entity tool : cu ajutorul acestei unele puteti crea entitati [(jucatori
(terro/counter), light(becuri pentru a avea lumina pe harta .. )
armoury entity (grenade, arme) ].
5) Brush tool : Cu aceasta imagini
practic construiesti harta . cu aceasta unealta poti construe : podea,
pereti, tavan, cer, cutii, poduri, scari)
6) Texture app. Tool ; cu aceasta unealta aplicam texturi obiectelor
7) Sa nu fie confundata cu "Texture App". Aceasta va aplica texturile obiectului selecatat curent.
Cool
Apply DECALS tools. Cu ajutorul acestei unelte aplici “texturi” pe un
obiect deja existent , fara a crea unu. Spre exemplu pe un perete
puteti aplica texturi de geam
9) Clipping tool. Cu aceasta unealta impartiti, taiati bucati din pereti. este greu de utilizat Hammer editor 4dar cam asta face
10) NU este importanta
11) Idem 10)


Acum sa incepem crearea hartilor.

Dati FILE -> new

Mai inati dati un click pe “brush tool” dupa care desenati un patrat , de preferinta in casuta TOP (x/y). va arata cam asa:

Hammer editor 02hh9

Aceasta este baza.
Acum sa ‘desenam” peretii si tavanul.:

Hammer editor 03gz5

Dupa ce am sesenat peretii, vom desena “tavanul” (cerul)

Hammer editor 04op4

Acum inchidem harta , aplicand un perete NOU , pentru a forma “un cub”

Hammer editor 05hz2

Cu ajutorul uneltei “camera”, intram in acel cub si incepem sa modelam harta. adica sa ii aplicam texturi :

Hammer editor 06ue6

Arata
oribil, nu? Haide sa facem sa NU mai arate asa. mai intai cu “selection
tool” facem click pe unul din pereti, dupa care apasam SHIFT+A pentru a
aplica texturi. Facem click pe browse si alegem de acolo textura. EU am
ales podeaua.asa ca voi cauta “floor”

Hammer editor 07xe1

Acum dam dublu-click pe textura aleasa si apoi APPLY.si iata rezultatul:

Hammer editor 08xp2

Dupa aceasta opretaie, facem acelasi lucru si la pereti, dupa care trecem la “cer”
Pentru a avea cer cu nori , vom aplica la “tavan” (peretele de sus), textura “ sky ”. si va arata cam asa:

Hammer editor 09kz9

Acum vom aplica “entitati”
Incepem cu oamenii, dupa care vom aplica becuri si armura:
Selectam
unealta “ENTITY” si merge “top(x\y) si da-m un click, urmat de enter.
Dar sa avem grija si in partea SIDE sa fie deasupra podelei cu putin.:
Ar trebui sa arate cam asa, daca ati facut setarile de la inceput la fel ca si mine:

Hammer editor 10dx7

Acum mai creem o entitate in coltul opus, dupa care, cu selection tool facem click pe cel de al2-lea om si apasam ALT+ENTER si selectam info_player_deathmatch , pentru a il transforma in terrorist

Hammer editor 11yb4

Acum ca avem oameni, aplicam si niste becuri pentru a avea lumina. cum facem? Foarte simplu:
Cu unealta entity creem entitati, dupa care apasand ALT+ENTER le vom selecta clasa: “light”

Aplicam cateva becuri, in functie de dimensiuni.. acestea trebuiesc sa fie asezate la semiinaltime : undeva la 3 sferturi din distanta dintre podea si cer :

Hammer editor 12js9

Acum aplicam si armura, dupa care terminam “prima noastra harta”
Armura la fel se aplica, cu entity tool, insa aceasta trebuie plasata undeva FOARTE APROAPE DE PODEA, DEASUPRA PUTIN si la clasa (dupa ce apasam ALT+ENTER) selectam armoury_entity. :
la count = numarul de gloante
la item = arma dorita (numele)

Arata cam asa harta noastra pana acuma :

Hammer editor 13qf8

Pentru a putea juca pe harta , adica sa o transformam in .bsp, dati file -> RUN
Acum selectati TOTUL normal si dati OK

Hammer editor 15ip8

Cand va apare asa , inseamna ca este gata compilarea :

Hammer editor 16ji4

Acum copiati harta din folderul cum numele TERMINATE ( in configurarea mea) in cstrike/maps si porniti jocul.

Cam atat. astept intrebari la acest tutorial.

Imi scuzati greselile dar l-am scris intr-un timp FOARTE scurt.

Have fun BY RedFighter



In Format PDF:Aici
In Format TEXT:Aici
Sus In jos
SumI
MeMbeR
MeMbeR
SumI


Bara Warm : Hammer editor 111010
Pistol : deagle
Forum : da cum pot
Ani : 13
Arma : m4a1
Mesaje : 82
Data de inscriere : 01/03/2010
Varsta : 28
Localizare : deva

Hammer editor Empty
MesajSubiect: Re: Hammer editor   Hammer editor I_icon_minitimeMar Mar 02, 2010 7:48 pm

oooo ce fain nici o data nu am facut eu o harta dar o sa incer
Sus In jos
 
Hammer editor
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
oNLy4Cs CoMMuNiTy ! in dezvoltare ! :: -oNLy4Cs # CounteR StrikE -  :: - TuToRiaLe Cs --
Mergi direct la: